Sa oled siin

Tööpakkumine: infotehnoloogia osakonna juhataja asetäitja (tähtaeg: 17. november 2019)

NB! Kuulutus on aegunud!

 

Kuulutame välja avaliku konkursi infotehnoloogia osakonna juhataja asetäitja ametikohale.

Meie väärtused: hoolivus, koostöö,
tulemuslikkus, uuenduslikkus, vastutustunne

Infotehnoloogia osakonna ülesanded

Infotehnoloogia osakonna põhiülesanded: korraldada ministeeriumis ja tema valitsemisalas olevates valitsusasutustes ning ministeeriumi hallatavates riigiasutustes, kelle infosüsteemid on liidetud ministeeriumi infosüsteemidega, infosüsteemide arendamist, haldamist, majutamist ja hooldust ning arvutiabi osutamist; infotehnoloogilise tugiteenuse osutamist ja teenustaseme kindlaksmääramist; nõuete väljatöötamist info- ja kommunikatsioonisüsteemide ning -vahendite töökindluse, arengusuutlikkuse ja kasutatavuse tagamiseks ning nõuetest kinnipidamise jälgimist; infotehnoloogilise turvapoliitika väljatöötamist ja rakendamist.

Tööülesanded

Osakonnajuhataja asetäitjana on Sinu põhiülesanne suurendada ministeeriumi haldusala efektiivsuse ja haldussuutlikkust erinevate infosüsteemide arenduste loomise, rakendamise ja halduse korraldamise kaudu IT-strateegiast lähtuvalt ning tagada ministeeriumi ja ministeeriumi infosüsteemiga liitunud asutuste IT-taristu kvaliteetne toimimine haldus- ja arendustegevuste kaudu.

Täpsemad tööülesanded:

  • ministeeriumi haldusala efektiivsuse ja haldussuutlikkuse suurendamine erinevate infosüsteemide loomise, rakendamise ja halduse korraldamise kaudu;
  • aktiivne osalemine ministeeriumi IT-strateegia ja arhitektuuri arendamisel;
  • infosüsteemide ja IT-taristu riigihangete koordineerimine ja vajadusel korraldamine;
  • IT-taristu arenduse planeerimine ja koordineerimine;
  • IT-taristu halduse ja arenduse protsesside arendamine, juurutamine ja juhtimine;
  • IT-taristu eelarve planeerimine ja täitmise jälgimine;
  • infoturbepoliitika ja sellest tulenevate kordade rakendamine;
  • ministeeriumi IT-vahendite arvestuse korraldamine;
  • osakonnajuhataja äraolekul osakonna töö juhtimine.

Nõuded kandidaadile

Oled sobiv kandidaat, kui Sul on:

  • infotehnoloogiaalane kõrgharidus;
  • eelnev juhtimiskogemus vähemalt 1 aasta;
  • töökogemus IT valdkonnas vähemalt 3 aastat;
  • head teadmised meeskonnatöö organiseerimisest ja motiveerimisest;
  • head teadmised projektijuhtimise põhimõtetest ja oskus neid rakendada töös;
  • ITIL-raamistiku põhimõtete tundmine ja oskus neid praktikas rakendada;
  • andmeturbe ja üldise turvalisuse põhimõtete väga hea tundmine;
  • IT-taristu seadmete põhjalik tundmine;
  • laitmatu eesti keele oskus ning erialase inglise keele hea oskus kõnes ja kirjas;
  • kohusetunne, otsustus- ja vastutusvõime;
  • pingetaluvus ja algatusvõime;
  • hea suhtlemisoskus.

Kasuks tuleb:

  • tarkvara arendusprojektide ja IT-taristu hangetes osalemise kogemus.

Ministeerium pakub

Meie pakume Sulle:

  • huvitavat, vastutusrikast ning väljakutseid pakkuvat tööd;
  • avatud meelt uuenduslikele ideedele;
  • kaasaegset ja meeldivat töökeskkonda Tallinna vanalinnas;
  • enesearendamise võimalusi;
  • stabiilset sissetulekut ning põhipuhkust 35 päeva aastas;
  • paindlikku tööaega ja tervisespordikulude osalist hüvitamist.

Tähtaeg ja täpsem teave

  • CV ja motivatsioonikiri, kuhu lisada tarkvara ja IT-taristu arendusprojektide loetelu koos oma rolliga palume esitada Maaeluministeeriumi personaliosakonda meiliaadresile konkurss@agri.ee hiljemalt 17. novembril 2019. a.
  • Täpsem teave: Liilia Kristal (töö sisu asjus, tel 625 6155) või Tiina Kahar (625 6168).
  • Tööle kandideerija nõustub dokumentide esitamisega konkursile oma isikuandmete töötlemisega.
Viimati uuendatud: 19. november 2019